Ostoehdot

 

Hinnat ja maksu

Tilaukset lähetetään Ruotsista. Sinun asiakkaana täytyy itse lisätä tilaus nettikaupassa, me emme saa sitä puolestasi tehdä. Ostoskärryssä voit nähdä koko hinnan, sisältäen kaikki maksut, rahdin ja arvonlisäveron. EU:n ulkopuolelle kuljettaessa voivat ALV, tulli ja käsittelymaksut kasvaa.

Informaatiota maksutavasta:

Klarna Kassa

Klarnan ehdot Löytyvät linkistä: Ehdot Klarna kassalla

 

Toimitukset

Tilaukset ennen klo 17:00 ehtivät yleensä matkaan seuraavana arkipäivänä. Lähetämme kaiken rahtiyhtiö Postnordilla. Toimitusaika näkyy ostoskärryssä toimitustavan alapuolella. Jos tuotteella on eriävä toimitusaika, se on määritelty tuotteelle (useimmiten 3-6 arkipäivää). Kun tilaus on lähetetty meiltä, saat huomautuksen sähköpostiisi: ”TILAUKSESI ON LÄHETETTY” Kolli-ID:llä. Kun tuote on perillä toimituspaikassa, saat huomautuksen tekstiviestillä. Me pakkaamme kaikki tuotteet huolellisesti, älä koskaan hyväksy vahingoittunutta toimitusta. Me lähettäjänä olemme vastuussa siitä, että vastaanotat tuotteesi. Kadonneet toimitukset palautetaan aikaisintaan 10 päivässä viimeisen liikkeen jälkeen seurantainformaation mukaan. Postnord käsittelee palautuksia enintään 60 päivässä. Joskus ilmenee toimitusviivästyksiä, joihin emme pysty vaikuttamaan. Jos se kohtaa ongelmia, me olemme korvausvelvollisia aiheutuneesta viiveestä. Avaamattomasta paketista laskutetaan 25 €.Jos annat väärän osoitteen, väärän postinumeron tai käytät virheellistä rahtikirjaa (meidän rahtisetelimme kelpaavat 60 päivää) ja postnord laskuttaa meitä, laskutetaan vastaava summa 16 €.

Informaatiota toimitustavasta:

Ulkomainen kirje 1:a SE-FI

Toimitetaan postilaatikkoon tai lähimpään postiedustajaan. Rajoitettu jäljitettävyys. Normaali toimitusaika Ruotsista Suomi 3-6 arkipäivää. EU:n ulkopuolelle kuljettaessa voivat ALV, tulli ja käsittelymaksut kasvaa.

PostNord MyPack Collect ulkomaat (postipaketti SE-FI)

Toimitetaan lähimpään postitoimipisteeseen. Täysi jäljitettävyys ja tavaravakuutus. Paluulähetys sisältyy pakettiin. Normaali toimitusaika Ruotsista Suomi: 3-6 arkipäivää. EU:n ulkopuolelle kuljettaessa voivat ALV, tulli ja käsittelymaksut kasvaa.

Postnord Parcel (Yrityspaketti)

VAIN YRITYKSILLE. toimitetaan suoraan ovelle. Täysi jäljitettävyys ja tavaravakuutus. Tavallinen toimitusaika Ruotsista Suomeen: 3-6 arkipäivää. EU:n ulkopuolelle kuljettaessa voivat ALV, tulli ja käsittelymaksut kasvaa.

 

Palautus- ja vaihto-oikeus

Tarjoamme avoimen oston ja palautusoikeuden 60 päiväksi, myös yrityksille ja viranomaisille. Tuotteet, jotka myydään alennetulla hinnalla omaavat 14 päivän palautus- ja vaihto-oikeuden. Palautus- ja vaihtoaika alkavat päivänä, jona vastaanotat tuotteen. Kun käytät palautus- tai vaihto-oikeuden ei asiakaspalveluun tarvitse etukäteen ottaa yhteyttä.

Sinulla on oikeus tarkistaa tuote ja kokeilla sitä tiettyyn pisteeseen. Vaihdon/palautuksen yhteydessä sinulla kuluttajana ei aina ole oikeutta täyteen hyvitykseen. Jos tuotteessa näkyy käytön jälkiä, huolimatonta käytöstä, tupakan/parfyymin haju tai eläimen hiuksia, pitää Bucken Sweden AB oikeuden ottaa takaisinmaksusta pois tuotteen vahingoittumisen arvon verran. Pidämme oikeuden poikkeustapauksissa vähentää maksua paisuneiden ekstrakustannuksien vuoksi, jotka eivät lopullisesti johda valmiiseen kauppaan. Sellaiset maksun vähennykset lisätään tuotteen koko hintaan. Jotta saat tuotteen koko hinnan takaisin, saa tuotetta olla käytetty samalla asteella kuin fyysisessä kaupassa olevia tuotteita. Jos käytät palautusoikeuttasi, maksamme sinulle 14 päivän sisällä siitä, kun olemme vastaanottaneet tuotteen. Takasin maksu tilillesi tapahtuu automaattisesti oston yhteydessä valitsemallesi maksutavalle.

Suosittelemme kovin, että käytät paluurahtisetelin, jonka saat tuotteen mukana. Ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalveluun, jos et ole saanut ennakkoon maksettua palautusluetteloa ja lähetämme sinulle sen. Näin voimme helposti seurata pakettiasi, kunnes se saapuu varastoomme. Sinun täytyy asiakkaana itse maksaa palautus. Jos käytät palautuksessa maksettua palautusrahtiseteliä, veloitamme sinulta 8 € palauttaessa Ruotsissa. Palauttaessa Ruotsin ulkopuolelta, veloitetaan 15 €. Rahat vähennetään palautetuista rahoista. Kun muutat kokoa, et maksa mitään, se on ilmainen, jos pidät tilaamasi tuotteen vihdoin.

Os sinun on täysin välttämätöntä valita toinen rahtiyhtiö kuin Postnord, täytyy palautus lähettää YRITYSPAKETTINA alla olevaan osoitteeseen.

Bucken Sweden AB
Simonstorp 3
671 98 Gunnarskog
SWEDEN

Näin VAIHDAT tuotteesi (koon vaihto):

1. Kirjoita pakkausseteliin mihin tuotteeseen haluat vaihtaa. Lisää pakkausseteli pakettiin, vaihdettavan tuotteen kanssa. Koon vaihdon yhteydessä ei tarvitse palauttaa tuotteen mukana tulleita varusteita, esimerkiksi Laturi, paristot, laukku, manuaali jne.
2. Käytä paluurahtiseteli, joka sinun olisi pitänyt saada tuotteen mukana tai jonka olet saanut asiakaspalvelusta. Liitä paluurahtiseteli pakettiin ja jätä lähetys Postnordin toimipisteeseen.
3. Ota suosiolla ylös Paketti-ID, joka on palautusrahtisetelissä, tai säästä kuitti, jotta voit itse seurata pakettia. Vaihto kestää noin 5-10 päivää lähetyksen luovuttamisesta taas paketin vastaanottamiseen.

Näin PALAUTAT tuotteesi (oston palautus):

1. Kirjoita pakettiseteliin, että toivot palauttavasi tuotteen. Kirjoita mieluusti myös palautuksesi syy. Lisää pakettiseteli pakettiin tuotteen kanssa, jonka haluat palauttaa.
2. Käytä paluurahtiseteli, joka sinun olisi pitänyt saada tuotteen mukana tai jonka olet saanut asiakaspalvelusta. Liitä paluurahtiseteli pakettiin ja jätä lähetys Postnordin toimipisteeseen.
3. Vaihto kestää noin 5-10 päivää lähetyksen luovuttamisesta rahojen vastaanottamiseen. Ota suosiolla ylös Paketti-ID, joka on palautusrahtisetelissä, tai säästä kuitti, jotta voit itse seurata pakettia.

 

Takuut ja palvelu (valitus)

Bucken Sweden AB sitoutuu kantamaan vastuun tuotteen toiminnasta. Takaamme:
- 1 vuoden takuu normaalilla käytöllä.
-3 kuukauden takuu kaupallisella, ammattilaisella, vuokraustavoitteellisella tai vastaavalla käytöllä.
-3 vuoden valitusoikeus alkuperäisestä viasta, joka on ollut olemassa toimituksesta lähtien.

Takuu- ja valitusaika alkaa tuotteen vastaanotto päivästä. On suositeltavaa, että tarkistat tuotteen sen saavuttua varmistaaksesi sen olevan oikea ja viaton. Ennen kuin teet valituksen, sinun tulee varmistaa, että tuotteessa oleva vika ei ole vain käsittelyvirhe. Jos kahdella kohteella on sama ongelma, voi se johtua käyttövirheestä, tai sitten tuote on suunniteltu niin. Lue mieluusti manuaali ylimääräinen kerta, tai ota yhteyttä asiakaspalveluun niin me autamme.
Vialliset tuotteet, jotka palautetaan, tulee pakata kuten tuote, joka on viaton. Sinä asiakkaana vastaat tuotteesta kunnes se saapuu meille. Valituksen tarkistaa yleensä kaksi teknologia, 1-5 päivässä. Tuotteet, joissa on takuuvika korjataan tai vaihdetaan vastaavaan tuotteeseen samalla toiminolla tai tarkoituksella. Toivottaessa voi tavaroita/varaosia kuten esimerkiksi hanska pareja, paristoja jne. tilata meiltä, jotta ei tarvitse ostaa kaikkea uudestaan. Jos palautussyy on valitus eikä vikaa pystytä osoittamaan, joudut maksamaan 25 € + Rahti meno-paluu. Rahtikustannukset veloitetaan Postnordin mukaan.

Takuu ei koske kun:
- Onnettomuudessa, käyttövirheessä ja hoito- ja toimintahuomautusten laiminlyöneissä.
- Vahingot tai virheet laiminlyönnin, epätavallisen käytön tai luonnottoman hajoamisen seurauksena.
- Rikkinäiset saumat, lumilukko, kaapelit tai kontaktit jos ne toistuvat usein (merkki laiminlyönnissä).

Näin VALITAT tuotteesta:

1. Tarvitsemme KIRJALLISEN kuvauksen ongelmasta, jonka koet tuotteessa ENNEN palautusta, jotta tieto voidaan välittää teknologeille
2. Jos teknologit päättävät, käytä paluurahtiseteli, joka sinun olisi pitänyt saada tuotteen mukana tai jonka olet saanut asiakaspalvelusta. Liitä paluurahtiseteli pakettiin ja jätä lähetys Postnordin toimipisteeseen.
3. Palautus lähetetään alla olevaan osoitteeseen:

Bucken Sweden AB
Simonstorp 3
671 98 Gunnarskog
SWEDEN

 

Tietosuojakäytäntö

Genreal Data Protection Regulation on EU:n asetus, joka säätelee sitä, miten saamme käsitellä henkilötietoja. Henkilötiedoilla tarkoitetaan informaatiota, joka voidaan yhdistää yksittäiseen henkilöön.

Bucken Sweden AB on vastuussa henkilötietojen käsittelystä, jotka jätät meille asiakkaana ja me käsittelemme niitä voidaksemme hallinnoida ostoasi, kuten myös markkinointia, jos tilasit uutiskirjeen. Oston käsittelyä ja asiakasasioiden hoitoa varten säilytämme seuraavat tiedot. Etu- ja sukunimi, osoite, puhelinnumero, sähköposti ja ostohistoria. Jos maksat laskulla säilytämme myös henkilönumeron. Säilytämme tietosi oston jälkeen 7 vuotta kirjanpitolain vuoksi. Sinulla on oikeus saada tietää tieto, joka sinusta on rekisteröity. Jos se on virheellistä, vajaata tai asiaankuulumatonta, voit pyytää sen muuttamista tai poistamista. Tässä tapauksessa ota meihin yhteyttä sähköpostilla.

Emme koskaan luovuta henkilötietoja, sähköposteja tai muita asiakastietoja asiaankuulumattomille kolmansille osakkaille, paitsi niille jotka mainitaan alla.

Systeemitoimittaja: Tilauksesi käsittelyyn ja hallitsemiseen tarvitsee meidän jakaa jotain informaatiota systeemitoimittajan kanssa. Käytämme systeemitoimittajia:
-eValent (verkkokauppa), Logtrade (logistiikka), Fortnox (affäärisysteemi), Gmail(sähköposti) ja Zendesk (tapausten hallintajärjestelmä).
-Maksuväline: Informaatio tallennetaan maksun suorittamiseksi, mutta myös suojellakseen sinua petokselta. Käytämme maksuvälineitä: Klarna ja Swish.
-Rahtiyhtiöt: Toimittaaksemme tilauksesi täytyy meidän jakaa informaatiota rahtiyhtiön kanssa. Käytämme rahtiyhtiötä Postnord.

 

Muuta

Me hoidamme kaiken liiketoiminnan kirjallisesti, koska se helpottaa näkemään mitä on sovittu.
Me varaudumme mahdolliseen kirjoitusvirheeseen. (koskee myös manuaaleja ja pakkauksia)
Varaudumme ilmeiseen hintavirheeseen ja oikeuteen perua ostos.
Pidämme oikeuden muuttaa hintoja ja muuttaa myyntiehtojamme, milloin vain.
Katso myös kuluttajavirasto ja E-kauppa.