Ostoehdot
Hinnat ja maksaminen
Tilaukset lähetetään Ruotsista. Ostoskorissa näet kokonaishinnan sisältäen ALV:n ja toimituskulut EU:n ja Norjan sisällä. EU:n ulkopuolelle ja Norjan yritysasiakkaille saattaa tulla lisäksi tulli-, käsittely- ja ALV-maksuja.
Tietoa maksutavoista:
Kustom Checkout
Kustom Checkoutin ehdot löytyvät linkistä: Kustom Checkoutin käyttöehdot
Toimitukset
Ilmainen toimitus yli 50 EUR tilauksiin (Skandinaviassa)
Alle 50 EUR tilauksiin lisätään toimituskulu riippuen painosta. Toimituskulut Suomen ulkopuolelle näet kassalla valittuasi maan.
Normaali toimitusaika Ruotsista Suomeen on 3-6 arkipäivää
Jos tuotteella on poikkeava toimitusaika, se mainitaan kyseisen tuotteen kohdalla. Toimitusajat Suomen ulkopuolelle näet kassalla valittuasi maan.
Tarvitsetko nopean toimituksen?
Kirjoita mielellään "KIREÄ" kassalle, niin valitsemme sinulle nopeimman toimitustavan! Meillä on nimittäin eri noutopäivät DHL:lle ja PostNordille.
Päivittäinen tilausten käsittely
Kun tilaus on pakattu, sinun tulisi saada ilmoitus sähköpostitse. Kun tuote on saapunut noutopisteeseen, sinun tulisi ensisijaisesti saada ilmoitus tekstiviestillä, muuten sähköpostitse tai kirjeitse.
Toimitusviivästys
Lähettäjänä olemme vastuussa siitä, että saat toimituksesi. Kokemuksesta tiedämme, että kadonneet lähetykset löytyvät melkein aina uudelleen. Siksi ilmoitamme kadonneesta lähetyksestä aikaisintaan 10 arkipäivää viimeisen tilapäivityksen jälkeen. Kuljetusyritykset käsittelevät reklamaatioita yleensä 10 päivän sisällä. Siksi voi kestää jopa 10 päivää siitä, kun olemme tehneet reklamaation, ennen kuin lähetämme tilauksesi uudelleen tai hyvitämme tilauksesi. Joskus toimitusviivästyksiä syntyy meidän hallintamme ulkopuolella. Jos näin käy, emme ole vastuussa viivästyksen aiheuttamasta vahingosta.
Toimitusvastuu
Ethän koskaan hyväksy vaurioitunutta lähetystä. Tuotteen toimitusvastuu siirtyy sinulle, kun se on toimitettu kuljetusyhtiön seurannan mukaisesti.
Noutamattomat paketit
Noutamattomista paketeista veloitetaan 25 EUR.
Palautus- ja vaihto-oikeus
Tarjoamme 60 päivän palautus- ja vaihto-oikeuden
Nämä ehdot koskevat myös yrityksiä ja viranomaisia. Palautus- ja vaihtoajanjakso alkaa siitä päivästä, kun olet vastaanottanut tuotteen.
Kokeile tuotetta
Voit tutkia tuotetta rauhassa, mutta varmista, ettei siihen tule tahroja, hajuja tai muita käytön merkkejä.
Pakkaus
On täysin sallittua, jos pakkaus on avattu tai vahingoittunut, se ei vaikuta oikeuteesi täyteen hyvitykseen.
Konepesu
Jos tuote vaatii konepesun palautuakseen uudenveroiseen kuntoon, siitä vähennetään 10 EUR.
Käytönjäljet
Pienistä, poistamattomista käytönjäljistä vähennetään hinnasta 30 %.
Suuremmat vauriot, selvät käytönjäljet tai henkilökohtainen muokkaus (esim. leikatut lämpöpohjalliset) voivat johtaa siihen, että hinnanvähennys on tuotteen koko arvon suuruinen.
Palautuskulut
Palautuskulut ovat sinun vastuullasi. Suosittelemme käyttämään ennakkomaksamaamme palautusrahtikirjaa.
Suomen sisällä: 15 EUR paketeille, jotka painavat alle 5 kg.
Jos palautus painaa yli 5 kg, ota yhteyttä asiakaspalveluun hinnan saamiseksi.
Pakkaa tiiviisti
Pakkaa tuote mahdollisimman vähällä ilmalla vähentääksesi toimituskuluja ja ympäristövaikutusta. Saatamme veloittaa lisää toimituskuluja kohtuuttoman suurista paketeista.
Hyvitys
Rahat palautetaan sinulle 14 päivän kuluessa samalla maksutavalla, jota käytit ostoksen yhteydessä.
Näin teet palautuksen:
- Ota yhteyttä asiakaspalveluun palautusrahtikirjan saamiseksi.
- Jätä lähetys noutopisteeseen.
- Säilytä lähetyskuitti/Paketti-ID seurataksesi palautusta.
Jos valitset oman kuljetusyhtiön, lähetä palautus YRITYSPAKETTINA osoitteeseen:
Bucken Sweden AB
Simonstorp 3
671 98 Gunnarskog
SWEDEN
Takuu & reklamaatio-oikeus
Normaalissa käytössä annamme 1 vuoden takuun. Kaupallisessa, ammatillisessa, vuokraus- tai vastaavassa käytössä annamme 4 kuukauden takuun. Takuu alkaa siitä päivästä, kun olet vastaanottanut tuotteen. Säilytä kuittisi tai tilausvahvistuksesi, se on takuutodistuksesi. Jos tuote lakkaa toimimasta takuuaikana, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme virhekuvauksella. Takuun lisäksi tarjoamme yleensä myös varaosia vähintään 5 vuoden ajan, jotta sinun ei tarvitse ostaa kokonaan uutta sarjaa.
Poikkeukset takuusta
- Onnettomuus tai käyttövirhe, joka poikkeaa hoito- ja käyttöohjeista.
- Huolimattomuus, puutteellinen hoito, epänormaali käyttö, sekä luonnollinen kuluminen kuten reiät ja halkeamat, jotka ovat odotettavissa säännöllisen käytön jälkeen.
- Jos sarjanumero on poistettu, sillä se vaikeuttaa valmistuspäivämäärän tunnistamista.
Reklamaatio-oikeus
Suomen kuluttajansuojalain mukaan sinulla on oikeus reklamoida meiltä ostamasi tuotteet, jos niissä on alkuperäinen vika. Reklamaation tulee tapahtua kohtuullisen ajan kuluessa siitä, kun havaitsit tai olisit pitänyt havaita vian. On tärkeää, että tarkastat toimituksesi saapumisen yhteydessä varmistaaksesi, että se on oikea ja virheetön. Huomaa, että reklamaatio-oikeus ei koske vikoja, jotka ovat aiheutuneet normaalista kulumisesta, onnettomuudesta tai väärästä käytöstä.
Vianmääritys ennen reklamaatiota
Ennen reklamaatioasian käynnistämistä sinun tulee varmistaa, että tuotteessa on vika eikä kyse ole käyttövirheestä. Jos vähintään KAKSI yksikköä osoittaa saman ongelman, se voi johtua käyttövirheestä tai siitä, että tuote on suunniteltu toimimaan tietyllä tavalla. Lue ohjekirja vielä kerran tai ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin autamme sinua.
Palautus vianmääritystä varten:
Kun päätetään vianmäärityksestä, lähetämme sinulle mahdollisuuksien mukaan ennakkoon maksetun palautusrahtikirjan. Pakkaa tuote huolellisesti, aivan kuin se olisi virheetön.
Korjaus tai vaihto
Takuuvikaiset tai reklamaatio-oikeuden piiriin kuuluvat tuotteet korjataan ensisijaisesti tai vaihdetaan vastaavaan tuotteeseen tai osaan, jolla on vastaava toiminnallisuus ja suorituskyky. Jos olemme yrittäneet korjata samaa vikaa kaksi kertaa onnistumatta tai jos tuote hajoaa samalla tavalla kolmannen kerran, sinulla on oikeus saada rahasi takaisin.
Jos vikaa ei löydy
Jos vikaa ei voida todeta tai jos tuotteesi ei kuulu takuun tai reklamaatio-oikeuden piiriin, veloitetaan tutkimusmaksu 25 EUR. Olet myös vastuussa rahtikustannuksista edestakaisin, mikä on yleensä 30 EUR, jos käytämme rahtikirjaamme (Suomessa ja alle 5 kg). Kokonaiskustannus on tällöin 55 EUR.
Näin teet reklamaation:
- Ennen tuotteen palauttamista sinun on otettava yhteyttä asiakaspalveluumme ja kuvattava vika, mielellään kuvien tai videon kera.
- Jos teknikko päättää, että tuote on vianmääritettävä, lähetämme sinulle mahdollisuuksien mukaan ennakkoon maksetun palautusrahtikirjan, jonka voit käyttää.
- Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, tutkimme tuotteen. Varaa aikaa 1-5 arkipäivää.
Tietosuojakäytäntö
Bucken Sweden AB välittää yksityisyydestäsi. Keräämme henkilötietoja ostosten käsittelemiseksi, asiakastuen tarjoamiseksi ja uutiskirjeiden lähettämiseksi (jos olet tilannut). Käytämme evästeitä parantaaksemme kokemustasi ja jaamme vain välttämättömiä tietoja luotettujen kumppaneiden kanssa. Lue koko tietosuojakäytäntömme saadaksesi yksityiskohtaista tietoa oikeuksistasi ja siitä, miten suojaamme tietojasi.
Riidat:
Pyrimme aina olemaan joustavia reklamaatioissa ja kun asiakkaat ovat tyytymättömiä.
Jos katsot, että arviomme on virheellinen, voit kuluttajana ottaa yhteyttä myös seuraaviin tahoihin tutkittavaksi:
Muuta
Hoidamme kaiken liikevaihdon kirjallisesti, sillä se helpottaa sovittujen asioiden tarkistamista.
Pidätämme oikeuden mahdollisiin kirjoitusvirheisiin. Koskee myös käyttöohjeita ja pakkauksia. Virheet korjataan jatkuvasti niiden löytyessä.
Pidätämme oikeuden ilmeisiin hintavirheisiin ja pidätämme oikeuden perua kaupan silloin.
Pidätämme oikeuden muuttaa hintoja ja myyntiehtoja milloin tahansa. Tiedot hintamuutoksista ja muuttuneista myyntiehdoista julkaistaan verkkosivuillamme.